دانلود پایان نامه با موضوع تبلیغات تلویزیونی
دانلود کامل پایان نامه ارشد: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایان نامه : تحلیل محتوای برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی در برنامه های راهنمایی و رانندگی
پایان نامه رشته : علوم ارتباطات عنوان : تحلیل محتوای برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی در برنامه های راهنمایی و رانندگی
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 چکیده با افزایش چشمگیر نشانهای تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولیدکنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار هستیم. زمانی که رقابت شدت […]
پایان نامه ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی فارابیتحصیلات تکمیلی مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش مدیریت استراتژیک ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی(مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان تهران)استاد مشاوردکتر حامد علوی آبان 1389 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 4فصل اول :. 4کلیات. 4مقدمه. 4مسأله تحقیق 4سؤالات تحقیق. 4ضرورت و اهمیت تحقیق. […]
پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل
دانلود پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهتحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A)عنوان:تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین المللبهار 94 فهرستچکیده : 1مقدمه : 21) بیان مسأله :. 22) اهمیت وضرورت انجام تحقیق: 23) مرورادبیات وسوابق مربوطه :. 34)جنبه جدید بودن ونوآوری درتحقیق: 45)اهداف مشخص […]
پایان نامه:بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
پایان نامه: تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه رشته جغرافیا گرایش : جغرافیا و بر نامه ریزی گردشگری عنوان : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
دانلود پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتریهای فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانهای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابیها نشان میدهد که هم مردم و هم شرکتها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترلپذیری تبلیغات، شخصی سازی پیامها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بیمه: تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمه عنوان : تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه درباره تبلیغات و بازاریابی فروش
دانلود متن کامل پایان نامه تبلیغات و بازاریابی فروش
پایان نامه بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی“M.A“ عنوان: بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا استاد مشاور: دکتر افسانه مظفری تابستان 1390 فهرست مطالب چکیده 1 فصل […]