۱-۹ تعریف واژه ها و اصطلاحات فنی و تخصصی ……………………………………………………………..۱۵ فصل دوم ادبیات تحقیق ۲-۱مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….۱۷ ۲-۲مفهوم بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………………………..۱۹ ۲-۳ تعاریف بانکداری الکترونیک …………………………………………………………………………………….۲۳ ۲-۴ تقسیم بندی دوره های بانکداری الکترونیکی ………………………………………………………………۲۵ ۱-۲-۴)دوره اول - اتوماسیون پشت باجه ……………………………………………………………………….۲۵ ۲-۲-۴) دوره دوم - اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………..۲۶ ۳-۲-۴)دوره سوم - متصل کردن مشتریان به حسابها …………………………………………………………۲۶ ۴-۲-۴)دوره چهارم - یکپارچه سازی سامانه ها و مرتبط کردن مشتری با تمامی عملیات بانکی ۲۶ ۲-۵تاریخچه بانکداری الکترونیکی در جهان …………………………………………………………………….۲۷ ۲-۶ بانکداری الکترونیکی در ایران …………………………………………………………………………………۲۸ ۲-۷انواع بانکداری الکترونیک ……………………………………………………………………………………….۲۹ ۱-۲-۷ بانکداری خانگی ……………………………………………………………………………………………..۲۹ ۲-۲-۷ بانکداری از راه دور ………………………………………………………………………………………..۲۹ ۳-۲-۷بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………………….۲۹ ۴-۲-۷ تلفنبانک ………………………………………………………………………………………………………..۳۰ ۵-۲-۷بانکداری از طریق تلویزیون کابلی ……………………………………………………………………..۳۰ ۶-۲-۷دستگاه خودپرداز …………………………………………………………………………………………….۳۱ ۲-۸ سطوح بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………………….۳۲ ۱-۲-۸ بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری)………………………………………….۳۲ ۲-۲-۸ بانکداری الکترونیکی بین بانکی ……………………………………………………………………….۳۲ ۲-۹امنیت در بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………………..۳۳ ۲-۱۰اجزای سازنده بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………۳۵ ۱-۲-۱۰ مشتریان الکترونیکی ……………………………………………………………………………………..۳۶ ۲-۲-۱۰ بانکها ………………………………………………………………………………………………………..۳۷ ۳-۲-۱۰بافت محیطی ……………………………………………………………………………………………….۳۷ ۲-۱۱ مدل فراسبز در استفاده از خدمات الکترونیک بانکی ……………………………………………..۳۹ ۱-۲-۱۱ عوامل فناورانه ……………………………………………………………………………………………۳۹ ۲-۲-۱۱عوامل زیر ساخت ………………………………………………………………………………………..۴۰ ۳-۲-۱۱عوامل اجتماعی و فرهنگی ……………………………………………………………………………..۴۱ ۴-۲-۱۱عوامل سازمانی ……………………………………………………………………………………………۴۲ ۵-۲-۱۱عوامل بوم شناختی مشتری ……………………………………………………………………………۴۲ ۶-۲-۱۱عوامل رقابتی ………………………………………………………………………………………………۴۳ ۲-۱۲عوامل مؤثر بر اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی ………………………………………..۴۳ ۲-۱۳عوامل موثر بر اعتماد در بانکداری الکترونیک …………………………………………………….۴۵ ۱-۲-۱۳)ابعاد فردی ………………………………………………………………………………………………۴۵ ۲-۲-۱۳)ابعاد سازمانی …………………………………………………………………………………………۴۶ ۳-۲-۱۳)ابعاد اعتماد به سیستم ………………………………………………………………………………۴۶ ۴-۲-۱۳)ابعاد وب سایت…………………………………………………………………………………………..۴۶ ۵-۲-۱۳)ابعاد تعاملی………………………………………………………………………………………………..۴۶ ۶-۲-۱۳)ریسک درک شده………………………………………………………………………………………..۴۶ ۷-۲-۱۳نفوذ اقتصاد – اجتماعی…………………………………………………………………………………۴۷ ۸-۲-۱۳خود کارآمدی……………………………………………………………………………………………..۴۸ ۲-۱۴عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………۴۸ ۲-۱۵بانکداری الکترونیک و حفظ مشتریان………………………………………………………………….۵۱ ۲-۱۶روش های مختلف بانکداری الکترونیکی مصرف کننده در سطح مشتری……………………۵۲
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک- قسمت ۲