پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین

 پایان نامه رشته مدیریت گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته‌ مدیریت اجرایی عنوان تاثیر هماهنگی استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین ( پژوهشی در شرکت‌های صنایع شیمیایی استان زنجان) استاد مشاور دکتر سید کمال صادقی تاریخ ارائه پایان نامه بهمن ماه 1392 چکیده: نظر به اینکه مفهوم رقابت از یک […]

پایان نامه همسوئی استراتژی‌های بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل

 پایان نامه رشته مدیریت  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی مهر البرز همسوئی استراتژی‌های بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA استاد مشاور دکتر محمدعلی شاه‌حسینی  زمستان 1393 چکیده با توجه به رقابت روزافزون بازارهای کنونی در عرصه تولید و ارائه […]

پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت، اقتصاد وحسابداریپایان‌نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیگروه علوم انسانیعنوان پایان‌نامه:تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهانآبان 1394 چکیدهبا توجه به حساسیت موضوع منابع و قابلیت‌ها، پژوهش حاضر با عنوان (فرضیه اصلی) بررسی میزان تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها […]

پایان نامه:بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد

پایان نامه ارشد:بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

پایان نامه عنوان : بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

پایان نامه ارشد مهندسی فناوری اطلاعات: بازمهندسی فرآیند‌های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژی‌های بازاریابی

دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت  پایان نامه دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر  عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان فهرست مندرجات عنوان                                                                         صفحه فصل اول: کلیات تحقیق   1- 1. مقدمه 2 1- 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 2 1- 3. تشریح و […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام دانشکده ادبیات و علوم انسانی(گروه مدیریت نشر و صنایع چاپ)پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت نشر شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی    تابستان 1392 فهرست مندرجات  عنوان                                                                         صفحه فصل اول: کلیات تحقیق   1- 1. مقدمه 2 1- […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                     صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیه‌های تحقیق. […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان فهرست مندرجات عنوان                                                                         صفحه فصل اول: کلیات تحقیق 1- 1. مقدمه 2 1- 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 2 1- 3. تشریح و بیان مسئله 3 1- 5. فرضیه ها 4 1-5-1 فرضیه های اصلی 4 1-5-2 […]

پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی     پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی‌ارشد رشته تربیت بدنی (گرایش مدیریت ورزشی)     عنوان: موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران    دی 1393     فهرست مطالب صفحه عنوان فصل اوّل طرح پژوهش 2 مقدمه 3 بیان مسئله […]

پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان1392 فهرست مطالب   چکیده                                      1 فصل اول      کلیات […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)  عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا  تابستان93 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش […]

پایان نامه بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 فهرست مطالب چکیده. 1 فصل اول. 2 کلیات پژوهش. 2 1-1مقدمه فصل اول. 3 […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد  رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد مهدی پرهیزگار بهار و تابستان […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...