پروژه ، پایان نامه درباره تامس مور
پایان نامه تجدید ارائه صورتهای مالی و تغییر حسابرس :مطالعه موردی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکدهی تحصیلات تکمیلی)M.A پایان نامه رشته حسابداری( عنوان:تجدید ارائه صورتهای مالی و تغییر حسابرس :مطالعه موردی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1394 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده1فصل اول کلیات پژوهش1-1- مقدمه.31-2- بیان مسأله پژوهش.41-3- اهمیت و ضرورت پژوهش51-4- هدف پژوهش61-5- سؤال پژوهش71-6- فرضیه های پژوهش71-6-1- فرضیه اصلی […]
پایان نامه تأثیر نظام ارتباطات بر مدیریت تعارض سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت دولتی-گرایش نیروی انسانی عنوان : تأثیر نظام ارتباطات بر مدیریت تعارض سازمانی مورد مطالعه: ادارات دولتی شهرستان کاشان پاییز1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه. 2فصل اول. 31-1- مقدمه. 41-2- بیان مساله. 41-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 71-4- اهداف تحقیق […]
پایان نامه نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه راهبردهای تنظیم هیجان
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی(پردیس بین الملل کرج)دانشکده روانشناسی و علوم تربیتیگروه روانشناسی بالینی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و نشانگان افسرده وار زنان مبتلا به سرطان سینه ۱۳۹۳ فهرست مطالبعنوان صفحه عنوان پایان نامه. .الفصفحه بسم الله بتقدیم. […]
پایان نامه رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی طلاب
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی پایان نامه کارشناسىارشد رشته روانشناسی گرایش تربیتیعنوان: رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی طلاب حوزه علمیه قم آذر 1393 فهرست مطالبفصل اول 1کلیات 1بیان مسأله 2پیشینه تحقیق 3اهمیت و ضرورت تحقیق 4فرضیه های پژوهش 6فرضیه اصلی: 6فرضیه های فرعی: 6اهداف تحقیق 7هدف کلی: 7اهداف فرعی: 7واژه های کلیدی 7تعاریف […]
پایان نامه بررسی جایگاه مولفههای تفکر انتقادی در کتابهای درسی پایهی ششم ابتدایی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم انسانی بررسی جایگاه مولفههای تفکر انتقادی در کتابهای درسی پایهی ششم ابتدایی استاد مشاور : دکتر محمد رضا امام جمعه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته برنامهریزی درسی دی ماه1393 عنوان صفحهفهرست مطالب. بفهرست جداول. هفصل اول : کلیات طرح پژوهش 11-1- مقدمه 21-2- […]

پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران زمستان 1392 فصل اول: […]
پایان نامه تاثیر خصوصیات شخصی و سازمانی در بی تفاوتی در دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت دولتی عنوان : تاثیر خصوصیات شخصی و سازمانی در بی تفاوتی در دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه کاشان) پاییز93 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق […]
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 چکیده: مقدمه: آمیخته بازاریابی خدمات از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش […]
پایان نامه بررسی رابطه انواع دینداری و نگرش به جامعه مدنی
پایان نامه رشته جامعه شناسی دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش :جامعه شناسی عنوان :بررسی رابطه انواع دینداری و نگرش به جامعه مدنی ( در میان دانشجویان دانشگاه تهران و شاهد ) استاد مشاور :دکتر کمال الدین موسوی زمستان 1392 چکیده : هدف این مقاله بررسی […]
پایان نامه شناسایی و اعتبارسنجی معیارها و شاخصهای ارزیابی کیفیت و نفوذ مقالههای علمی در حوزه دانش هستهای در ایران
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم انسانی گروه علم اطلاعات و دانششناسی پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) علمسنجی عنوان: شناسایی و اعتبارسنجی معیارها و شاخصهای ارزیابی کیفیت و نفوذ مقاله های علمی در حوزه دانش هستهای در ایران استاد مشاور: دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی زمستان 1392 چکیده امروزه افزایش تصاعدی تعداد […]
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM
پایان نامه رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر 1393 چکیده: در دنیای کنونی وجود رابطهی قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکهای (با رویکرد مزیت رقابتی) استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمدرضا شجاعی استاد مشاور: جناب […]
پایان نامه طراحی مدل حل تعارض در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزویندانشکده مدیریت و حسابداری ، گروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت دولتی ، گرایش تحول عنوان : طراحی مدل حل تعارض در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تابستان 94 چکیدهبرخورد مؤثر با تعارض، چالش اساسی در تعاملات افراد در محیط کار […]
پایان نامه رهبری معنوی ویادگیری سازمانی دراداره کل صداوسیمای مرکز مازندران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداریمرکز بابلپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک رهبری معنوی ویادگیری سازمانی دراداره کل صداوسیمای مرکز مازندران آبان 1394 چکیدههدف این پژوهش ارتباط بین رهبری معنوی ویادگیری سازمانی درصداوسیمای مرکز مازندرانمی باشد.این تحقیق ازنظرهدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها توصیفی ازنوع […]
پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان:سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا چکیده در دنیای رقابتی امروزه، مشتریان نقشی کلیدی در موفقیت سازمانها ایفا کرده و شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری آنان، می تواند