پایان نامه در مورد واحدهای تجاری
پایان نامه ارشد: ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
پایان نامه رشته : مدیریت بازرگانی عنوان : ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
پایان نامه ارشد: اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی مبتنی بر صورتهای مالی
پایان نامه رشته :حسابداری عنوان : اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی مبتنی بر صورتهای مالی
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان: مطالعه موردی واحدهای مستقر در پارک های علم و فناوری تهران ، خراسان رضوی و سمنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقاتدانشکده علوم انسانی – گروه مدیریتپایان نامه جهت اخذ درجه ی کارشناسی ارشد”M.A.”در رشته مدیریت اجراییگرایش استراتژیک عنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان: مطالعه موردی واحدهای مستقر در پارک های علم و […]
پایان نامه اندازهگیری شکاف وضعیت موجود و مطلوب واحدهای سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)مدیریت دولتی (تشکیلات و روشها) عنواناندازهگیری شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب واحدهای سازمانی در روابط عمومیبهزیستی شهر تهران تابستان 1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات 31-1) مقدمه. 41-2) بیان مسئله تحقیق 71-3) اهمیت موضوع تحقیق 81-4) ضرورت انجام تحقیق 101-5) اهداف تحقیق […]
پایان نامه نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی سال تحصیلی : 1393-1392 فهرست مطالب عنوان. صفحه […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای تاثیر گذار بر تجاری سازی یافته های پژوهشی در حوزه فنی مهندسی
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای تاثیر گذار بر تجاری سازی یافته های پژوهشی در حوزه فنی مهندسی ( مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر زمستان 1389 چکیده تحولات […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری (مطالعه موردی لبنیات گلپایگان) استاد مشاور: دکتر حمید زارع بهار 1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول:کلیات پژوهش. 2 […]
پایان نامه بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A.) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه استاد مشاور: جناب آقای دکتر سعید سعیدا سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 […]
پایان نامه بررسی ارتباط دانشگاه و صنعت جهت تجاری سازی پژوهشهای دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1391
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان: بررسی ارتباط دانشگاه و صنعت جهت تجاری سازی پژوهشهای دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1391 استاد مشاور: دکتر محمد علی غضنفری تابستان 1392 فهرست مطالب عنوان.صفحه چکیده1 فصل اول: […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی مدیران شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران با ارتباطات تجاری آن ها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامهی کارشناسی ارشد موضوع: بررسی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی مدیران شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران با ارتباطات تجاری آن ها بهمن ماه 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده……1 فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه. ….. […]
پایان نامه بررسی رابطه بین بازارگرائی و عملکرد تجاری در بانک شهر
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی رابطه بین بازارگرائی و عملکرد تجاری در بانک شهر استاد مشاور:آقای دکتر اکبر عالم تبریز 1390 چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است که به بازارگرائی تعبیر میشود. بازارگرائی به […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان:سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1 مقدّمه . 51-2 بیان مسئله 61-3 اهمّیت و ضرورت […]
پایان نامه تدوین مدل مدیریت منابعانسانی مشتریمدارانه در بانکهای تجاری خصوصی کشور
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریتگروه MBA تدوین مدل مدیریت منابعانسانی مشتریمدارانه در بانکهای تجاری خصوصی کشور پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد اسفند 1393 فهرست مطالب چکیده: جواژههای کلیدی: جفهرست مطالب ح1 فصل اول 11.1 مقدمه 11.2 طرح مساله 21.3 ضرورت و اهمیت پژوهش 31.4 اهداف پژوهش 41.5 قلمرو تحقیق 51.6 سوالات پژوهش 51.7 روش نمونه برداری […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقاتدانشکده علوم انسانی – گروه مدیریتپایان نامه جهت اخذ درجه ی کارشناسی ارشد”M.A.”در رشته مدیریت اجراییگرایش استراتژیکعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان: مطالعه موردی واحدهای مستقر در پارک های علم و […]
پایان نامه تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها درچرخه های تجاری مختلف
پایان نامه رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی حسابداریپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته : حسابداری عنوان:تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها درچرخه های تجاری مختلف نیمسال تحصیلیبهمن 93 فهرست عنوان:فصل اول 1کلیات تحقیق 11-1 . مقدمه 21-2. بیان مسأله 21-3. اهمیت و ضرورت […]