دانلود پایان نامه بهبود تصویر برند
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول (M.A) موضوع: بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان (مطالعه موردی: شعب شهر کرمانشاه) آذر94 فهرست مطالب چکیده 1 1-1مقدمه 3 -2 بیان مساله 4 1-3 ضرورت […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تصویر برند بانک مسکن و ارائه راهبردها در جهت بهبود آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- داخلی ( M.A) عنوان : بررسی عوامل موثر بر تصویر برند بانک مسکن و ارائه راهبردها در جهت بهبود آن در شهر کرمانشاه تابستان 1394 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشدرشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه:بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برندبا روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393 فهرستعنوان صفحهچکیده. 11فصل اول: کلیات تحقیق. . 121-1 مقدمه131-2 بیان مسأله.131-3 اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق […]
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان:بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات1-1 بیان مسئله. 31-2 تشریح و بیان موضوع. 51-3 ضرورت انجام تحقیق. 61-4 اهداف، فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق. 81-4-1- هدف اصلی […]
پایان نامه بررسی تاثیر کار گروهی بر بهبود انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدائی شهر سمنان
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت آموزشی عنوان بررسی تاثیر کار گروهی بر بهبود انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدائی شهر سمنان استاد مشاور دکترشاهرخ مکوند حسینی پاییز 1391 فهرست مطالب عنــوان صفحـه فصل اول […]
پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 چکیده درک ارزش ویژه […]
پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت صنعتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد) زمستان 1392 مقدمه و هدف: […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]
پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل بهمن ماه 139 چکیده برندسازی در حوزه مراکز آموزش عالی موضوع جدیدی است […]