شرکت در اجرای برخی از تاکتیکهای بازاریابی موفق بوده و در سطح معناداری ۹۰ درصد توانسته رضایت و اعتماد مشتریان و در نتیجه وفاداری آنها را کسب کند.
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، ابعاد ارزش ویژه برند، قصد خرید و ارزش ویژه برنددانشجویان دانشگاه علامه طباطبائیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ابعاد ارزش ویژه برند؛ ابعاد ارزش ویژه برند به جز بعد آگاهی از برند بر قصد خرید و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی از طریق ارزش ویژه برند بر قصد خرید اثر می گذارد.بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از رویکرد بازاریابی رابطهمندجنسیت، بازاریابی رابطهمند (اعتماد، تعهد، ارتباط، رفع تعارض)، وفاداری مشتریمشتریان بانک پارسیانچهار عامل بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتری رابطه مستقیمی دارند. گروه زنان در عوامل اعتماد / وفاداری و تعهد / وفاداری حساسیت بیشتری دارند و در این ۲ عامل نسبت به مردان وفادارتر میباشند.کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگانکانون کنترل، ارتباط دهان به دهاندانشجویان دانشگاه اصفهانکه کانون کنترل درونی رابطه مثبت و معناراری با ارتباط دهان به دهان، کانون کنترل بیرونی با گرایش به شانس رابطه منفی و معناداری با ارتباط دهان به دهان داشته است. اما کانون کنترل بیرونی با گرایش به افراد قدرتمند رابطه معناداری با ارتباط دهان به دهان نداشته است.که کانون کنترل درونی رابطه مثبت و معناراری با ارتباط دهان به دهان، کانون کنترل بیرونی با گرایش به شانس رابطه منفی و معناداری با ارتباط دهان به دهان داشته است. اما کانون کنترل بیرونی با گرایش به افراد قدرتمند رابطه معناداری با ارتباط دهان به دهان نداشته است.رضایت مشتری، تصویر درک شده از شرکت و کیفیت درک شده از نرم افزار بر روی وفاداری مؤثر میباشندارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی تأمین اطلاعات مورد نیاز خریداران خودروی سمند بوده است. همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تأثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار میدهد. در این رابطه ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل میکنند.ابعاد همدلی و تضمین رابطه مثبتی با رضایت مشتری دارند. با این حال رضایت مشتری تاثیر مثبتی بر ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد دارد و همچنین رابطه قوی بین ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد وجود دارد.تریانتافیلیدویو و سیومکس (۲۰۱۴)نتایج تجربه مشتری: رضایت، شدت نوستالژی، ارتباطات دهان به دهان و نیت رفتاریابعاد تجربه مصرف، رضایت، شدت نوستالژی، ارتباطات دهان به دهان و نیت رفتاریمشتریان شرکتهای بیمهاِندوبیسی (۲۰۱۳)بازاریابی رابطهای و وفاداری مشتریبازاریابی رابطهای (اعتماد، ارتباطات، تعهد و مدیریت تعارض) و وفاداری مشتریمشتریان ۲۲۰ بانک در مالزیگرملر و همکاران (۲۰۱۲)ایجاد ارتباطات مثبت دهان به دهان از طریق روابط کارکنان- مشتریاعتماد، مراقبت، تفاهم و آشنایی، ارتباطات مثبت دهان به دهانمشتریان و کارکنان بانکهای کوچک فرانکفورتترانگ (۲۰۱۲)بازاریابی رابطهمند و پیامدهای آناعتماد، ارتباطات، تعهد و تعارض، وفاداری مشتریانمشتریان در کسب و کارهای خدماتی در ویتنامگلادسون (۲۰۱۲)هوش هیجانی کارکنان و تبلیغات دهان به دهانهوش هیجانی، تبلیغات دهان به دهان۱۰۸ شرکت بزرگ وابسته به بورس اوراق بهادار در نیجریهگلادسون (۲۰۱۲)هوش هیجانی کارکنان و تبلیغات دهان به دهانهوش هیجانی، تبلیغات دهان به دهان۱۰۸ شرکت بزرگ وابسته به بورس اوراق بهادار در نیجریههوش هیجانی کارکنان ارتباط معنی داری با تبلیغات دهان به دهان دارد.آپیاادو (۲۰۱۲)تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر ارتباطات دهان به دهان در صنایع خدماتی مالی اسکاتلندابعاد کیفیت خدمات، ارتباطات دهان به دهان۵۲ بانکهر یک از ابعاد کیفیت خدمات ارتباطات دهان به دهان را تحت تاثیر قرار میدهد.ماسی (۲۰۱۰)ویژگی شخصی، اعتماد، تعارض و وفاداری و تبلیغات مثبت دهان به دهاناعتماد و ویژگی شخصیتی، تعارض، وفاداری، تبلیغات مثبت دهان به دهان۱۰۱ نفر از مدیران فروش و مدیران بازاریابی در استرالیاهر دو بُعد اعتماد و هر سه ویژگی شخصیتی بر روی تعارض، وفاداری و تبلیغات مثبت دهان به دهان تاثیر دارند.لورین و لیلجاندر (۲۰۱۰)آیا بازاریابی رابطهمند رضایت ارتباط با مشتری و وفاداری را بهبود میدهدبازاریابی رابطهمند، رضایت ارتباط با مشتری، وفاداریمشتریان بانکتفاوت معناداری بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری نسبت به بانک وجود ندارد. رضایت رابطهای کم اهمیتترین عامل وفاداری است.فرانسیس (۲۰۰۹)هوشمندی رقابتی و رابطه آن با وفاداری مشتریان شرکتهای بزرگهوشمندی رقابتی، وفاداری مشتری۱۰۸ شرکت از شرکتهای خدماتی مالی نیجریهبین هوشمندی رقابتی و ابعاد آن با و وفاداری مشتریان شرکت های بزرگ رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
۲-۵) نتیجه گیری