دانلود پایان نامه ، پروژه ، سمینار با موضوع مصرف کنندگان
پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکـده مدیریتگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیعنوان:نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خریدبهار 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیات تحقیقمقدمه. 31-1شرح و بیان مسأله. 41-2 اهمیت و ضرورت تحقیق. 51-3 اهداف […]
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه مدیریت بازرگانیگرایش : مالیعنوان:شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان به محصولات بهداشتی تولید ایران در شهر اصفهان تابستان 1392 فصل اول؛کلیات پژوهش 1-1 مقدمه:مصرف کنندگان جامعه هدف و حلقه نهائی تولید را تشکیل می دهند. رفتار مصرفی و گرایشات مصرف کنندگان در حوزه بازار، […]
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله. بهار 1394 چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله پژوهش. 41-3- اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان : مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر (مستی خشک) رشته : حقوق مقدمه اراده و اختیار در ارتکاب جرم نقشی اساسی ایفا می کند و سلب اراده باعث عدم مسئولیت کیفری می شود ومصرف مواد مخدر و روان گردان اراده و اختیار که از عوامل مسئولیت کیفری […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعهی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 فهرست مندرجات فصل اول کلیات تحقیق 1 1-1) […]
پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان

پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 چکیده ارزش ویژه برند به […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشکده :دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 چکیده : در طی دههی […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) استاد مشاور: جناب آقای دکتر رحیم محترم […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر نوگرایی دربین مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه
پایان نامه رشته حسابداری بسمه تعالیدانشگاه خوارزمی تهران – دانشکده مدیریت و حسابداریعنوان پایان نامه:بررسی عوامل موثر بر نوگرایی دربین مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراهپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیزمستان 1393 چکیدهاز دهه ی1990 نوآوری به عنوان یک مزیت رقابتی در نظر گرفته شد و بیشترین اهمیت را برای شرکت […]
شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید
متن کامل پایان نامه عنوان :شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید
پایان نامه ارشد : تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
دانلود متن کامل پایان نامه تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
دانلود پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
دانلود پایان نامه:بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان (مصالح و فناوری های نوین ساختمانی)
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان (مصالح و فناوری های نوین ساختمانی)