پایان نامه درباره نگرش مصرف کننده ایرانی
پایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک
پایان نامه رشته مدیریت مؤسسه آموزش عالی ارشاد دماوند بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل اساتید مشاور: دکتر مسعود کرمی دی ماه 1390 چکیده در این مطالعه سعی کرده ایم تا به توصیفی از […]
پایان نامه ارشد : بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک
پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانهای بر هویت جنسیتی دختران
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعیگروه آموزشی علوم اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی – جامعه شناسی عنوان: بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانهای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان 30 تیر 1393 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه 11-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 91-4) […]
پایان نامه تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی – جامعهشناسی عنوان: تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان استاد مشاور: دکتر سعید عیسی زاده 20 آبان 1393 فهرست مطالب فصل اول: کلیات […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان 1390 فهرست مطالب: فصل […]
پایان نامه بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن
پایان نامه مقایسه میزان آگاهی و نگرش ورزشکاران برتر رشته های مختلف نسبت به بیماری پوکی استخوان
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان مقایسه میزان آگاهی و نگرش ورزشکاران برتر رشته های مختلف نسبت به بیماری پوکی استخوان مقدمه پوکی استخوان در جایگاه بیماری خاموش یا اپیدمی قرن قرار دارد، و سبک و شیوه زندگی نقش مهمی در میزان ابتلا به آن دارد (استوبس[1]، 2010). سازمان جهانی بهداشت در […]
پایان نامه تاثیر نام و نشان ملی بر نام و نشان شرکتهای ایرانی در بازار هدف
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان تاثیر نام و نشان ملی بر نام و نشان شرکتهای ایرانی در بازار هدف مرداد 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق دانشکده مدیریت و مدیریت بازاریابی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.A بازاریابی عنوان: بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: محصولات آرایشی بهداشتی سینره) استاد مشاور: خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده .1 مقدمه.2 فصل اول : کلیات […]
پایان نامه بررسی روابط ساختاری برخی از عوامل روان شناختی خطرزا و محافظت کننده آمادگی اعتیاد در دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهر مشهد
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه روانشناسی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی عنوان: بررسی روابط ساختاری برخی از عوامل روان شناختی خطرزا و محافظت کننده آمادگی اعتیاد در دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهر مشهد اساتید مشاور: دکتر یدالله زرگر دکتر اسماعیل […]
پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی مصرفکننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی مصرفکننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند مطالعه موردی:شرکتهای بیمه استان گیلان استاد راهنما: دکتر میر هادی موذن جمشیدی زمستان […]
پایان نامه تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل) تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی (مورد مطالعه: لوازم خانگی خارجی) استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور 1393 چکیده پژوهش امروزه با برداشته شدن موانع تجارت […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشکده :دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 چکیده : در طی دههی […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرفکننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان) بهار 1394 فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده 1فصل […]