۴- استقلال و اختیار در کار………………………………………………………………………………….۱۷ ۵- بازخورد…………………………………………………………………………………………………………۱۸ ۶ - طراحی شغل…………………………………………………………………………………………………۱۸ ۷-محتوی شغل و غنی سازی شغلی……………………………………………………………………….۱۹ ۸-انگیزه های ارتقاء……………………………………………………………………………………………..۲۰ ۲-۱-۲-عوامل سازمانی……………………………………………………………………………………….۲۰ ۱ -حقوق و دستمزد…………………………………………………………………………………………….۲۰ ۲- درجه رسمیت سازمان……………………………………………………………………………………..۲۱ ۳-شرایط محیط کار……………………………………………………………………………………………۲۱ ۴-زمان کاری شناور…………………………………………………………………………………………..۲۲ ۵- همکاران………………………………………………………………………………………………………۲۲ ۶- تجلی در کار…………………………………………………………………………………………………۲۲ ۷-مشارکت…………………………………………………………………………………………………………۲۳ ۲-۱-۳- ویژگیهای فردی………………………………………………………………………………………..۲۳ ۱- سن………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳ ۲- سطح مهارت………………………………………………………………………………………………………۲۴ ۳- سطح تحصیلات…………………………………………………………………………………………………۲۴ ۲-۱-۴-نظریه های رضایت شغلی……………………………………………………………………………۲۴ ۲-۱-۴-۱-نظریه ارزش……………………………………………………………………………………………۲۴ ۲-۱-۴-۲-نظریه اختلاف……………………………………………………………………………………….. ۲۵ ۲-۱-۴-۳-نظریه هالند……………………………………………………………………………………………..۲۶ ۲-۱-۴-۴-نظریه بریل………………………………………………………………………………………………۲۶ ۲-۱-۴-۵- نظریه نقشی……………………………………………………………………………………………۲۶ ۲-۱-۵-سازگاری شغلی……………………………………………………………………………………………۲۷ ۲-۱-۵-۱-رابطه شخصیت متناسب با سازگاری شغلی…………………………………………………۲۹ ۲-۱-۵-۲-عوامل مؤثر در سازگاری شغلی…………………………………………………………………۳۰ ۲-۲-استرس شغلی………………………………………………………………………………………………….۳۲ ۲-۲-۱-تنیدگی شغلی ……………………………………………………………………………………………..۳۳ ۲-۲-۱-۱-آثارتنیدگی ……………………………………………………………………………………………..۳۴ ۲-۲-۱-۲-میزان شیوع تنیدگی ………………………………………………………………………………….۳۶ ۲-۲-۲-نظریه های تنیدگی شغلی ……………………………………………………………………………..۳۷ ۲-۲-۱- واکنش عاطفی منفی…………………………………………………………………………………….۳۷ ۲-۲-۲- نظریه عدم تناسب شخص - محیط………………………………………………………………..۳۷ ۲-۲-۳- الگوی تنیدگی شغلی کوپر…………………………………………………………………………..۳۷ ۲-۲-۴-عوامل استرس شغلی در محیط کار………………………………………………………………..۳۷ ۲-۲-۴-۱-ویژگی های نقش……………………………………………………………………………………۳۸ ۲-۲-۴-۲-ویژگی های شغل……………………………………………………………………………………۳۹ ۲-۲-۴-۳-روابط کار میان فردی……………………………………………………………………………….۳۹ ۲-۲-۴-۴-ساختار و جو سازمانی………………………………………………………………………………۳۹ ۲-۲-۵-راه ها و روش های مدیریت منابع انسانی………………………………………………………..۴۰ ۲-۲-۵-۱-فن آوری و خصوصیات مادی……………………………………………………………………۴۰ ۲-۳-انگیزش…………………………………………………………………………………………………………..۴۰ ۲-۳-۱-رضایت شغلی و انگیزش……………………………………………………………………………….۴۱ ۲-۳-۲-انگیزه شغلی…………………………………………………………………………………………………۴۲ ۲-۳-۲-۱-نظریه محرک و پاسخ………………………………………………………………………………..۴۲ ۲-۳-۲-۲-نظریه میزان سازگاری……………………………………………………………………………….۴۲ ۲-۳-۲-۳-تئوری انتظار…………………………………………………………………………………………….۴۲ ۲-۳-۲-۴-پاداش های درونی و بیرونی………………………………………………………………………۴۳ ۲-۳-۲-۵-پاداش های مشروط………………………………………………………………………………….۴۳
بررسی روابط بین استرس شغلی، رضایت مندی شغلی با انگیزه کارکنان مورد مطالعه بانک های دولتی در شهر بندرعباس- قسمت ۲