پایان نامه در مورد مدیریت برند |
![]() |
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی) تابستان1393 فهرست مطالب تعریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات پژوهش: 11 مبانی نظری تحقیق. 14 صنعت فوتبال. […]
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان : مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول با عنوان : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دانلود پایان نامه رشته مدیریت : تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت – گرایش بازاریابی با عنوان : تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
فرم در حال بارگذاری ...
|
[سه شنبه 1398-11-29] [ 06:23:00 ب.ظ ]
|


