پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :  شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)  زمستان 1393      فهرست مطالبعنوان                                                                                                           صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]

پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :  شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)  زمستان 1393      فهرست مطالبعنوان                                                                                                           صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]

پایان نامه : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند

پایان نامه رشته مدیریت  عنوان : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 فهرست مطالب   تعریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات پژوهش: 11 مبانی نظری تحقیق. 14 صنعت فوتبال. […]

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان : مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

پایان نامه رشته مدیریت  عنوان :  بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان :  بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان :  تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول با عنوان :  تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته مدیریت : تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند

پایان نامه رشته مدیریت – گرایش بازاریابی با عنوان :  تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...