پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)   گرایش : صنعتی و سازمانی  عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان     تابستان 1393 فهرست  مطالب عنوان                                                                                                      صفحه […]

پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی     پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی‌ارشد رشته تربیت بدنی (گرایش مدیریت ورزشی)     عنوان: موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران    دی 1393     فهرست مطالب صفحه عنوان فصل اوّل طرح پژوهش 2 مقدمه 3 بیان مسئله […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)  عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا  تابستان93 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان ­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)  عنواننقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)    تیر 1394  فهرست مطالبعنوان                                                                                                                   صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1) مقدمه 31-2) تعریف و بیان مسئله پژوهش 41-3) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 61-4) اهداف پژوهش: 71-4-1) […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­

های بازاریابی بر مزیت رقابتی

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان ­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)عنواننقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)تیر 1394 عنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1) مقدمه 31-2) تعریف و بیان مسئله پژوهش 41-3) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 61-4) اهداف پژوهش: 71-4-1) اهداف […]

پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتگروه آموزشی مدیریتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحولعنوان:تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلیشهریور 1394  فهرست مطالبچکیده 1فصل اول1،1مقدمه. 32.1بیان مسئله و اهمیت تحقیق 44.1سوالات تحقیق 95.1فرضیه های تحقیق 96.1تعاریف […]

دانلود پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان

پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :صنعتی و سازمانی عنوان : بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری  در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی و رتبه ­بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو

پایان نامه رشته مدیریت : رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی

پایان نامه رشته مدیریت اجرایی  گرایش : تولید و عملیات عنوان :   رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی  بر اساس عملکرد با بهره گرفتن از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی

پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

پایان نامه رشته مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

پایان نامه رشته مدیریت : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی

پایان نامه رشته مدیریت  عنوان : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات  بازاریابی

پایان نامه رشته مدیریت : بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

پایان نامه رشته مدیریت  عنوان : بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان :  مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...